MENTOR SALES(MAGAZIN)
Descriere

     MentorSales este un program de vânzări folosit în magazine, cel mai cunoscut exemplu fiind Alfa Beta, cu o interfață frumoasă și ușor de manevrat de către orice vânzător. Funcționalitățile acestui program includ introducerea de noi produse în baza de date, scanarea produselor cu cod de bare, introducerea codurilor interne și manevrarea după bunul plac al vânzărilor de zi cu zi. Acest program este folosit de către clienții noștri care sunt încântați de maleabilitatea programului. Cu o instruire rapidă a personalului, orice lucrător comercial va putea folosi programul nostru fără probleme, fiecare pas din cadrul unei vânzări fiind intuitiv.

     MentorSales este un instrument eficient destinat vânzării produselor în magazine, de la cele mai mici, până la cele mai mari, inclusiv lanțuri de magazine. Aplicația noastră este răspândită în tot județul, cel mai cunoscut brand care utilizează aplicația noastră fiind Alfa Beta, cu șapte puncte de lucru în județ. Aplicația este ușor de utilizat și de configurat, oferă posibilitatea de a lucra simultan pe mai multe case, legate la un calculator care centralizează lista de produse, gestiunile existente și toate vânzările ce au loc din momentul instalării aplicației.

Componenta
  • Selectarea gestiunii din care se dorește vânzarea produselor.
  • Introducerea de coduri interne pentru produse.
  • Scanarea produselor prin intermediul unui cititor.
  • Introducerea cantității dorite într-un mod ușor.
  • Calculează automat contravaloarea cumpărăturilor efectuate.
  • Permite emiterea de facturi pentru persoane juridice.
  • Posibilitatea adăugării de produse noi.
  • Cuprinde toate modalitățile de plată cunoscute: numerar, card, tichete de masă.
  • Oferă posibilitatea căutării produselor după denumire sau după cod.
  • Stornarea unei poziții sau a întregului bon în cazul apariției unor greșeli sau erori, cum ar fi: introducerea eronată a unui produs, incapacitatea clientului de a achita suma integrală, etc.
  • Verificarea stocului produselor în timp real.
  • Realizarea unui inventar al produselor aflate pe stoc.
Avantaje
  • Funcționalități multiple în comparație cu ce există pe piață la ora actuală;
  • Realizat pentru a putea funcționa și pe monitoare touchscreen;
  • Ușurință în utilizarea și în asimilarea modului de lucru;
  • Asistență și intervenție tehnică de bună calitate;
  • Programul este îmbunătățit periodic, de o echipă ce lucrează pentru nevoile clienților, pentru a ușura modul de lucru și pentru a păstra un mediu stabil și prietenos.