Datorita unor lucrari de mentenanta la reteaua de curent electric din cladirea in care se afla sediul firmei noastre, toate serverele Mentor vor fi indisponibile

in data de 27.08.2022 (Sambata) intre orele 8:00 – 12:00. Din acest motiv este posibil sa nu aveti acces in programul de salarii, sau sa intampinati o eroare

la accesarea programelor de Evidenta Primara si Contabilitate.


Eroarea afisata in programele de Evidenta Primara si Contabilitate poate fi ignorata apasand butonul “Quit” in fereastra prezentata de program, insa programul

de salarii va ramane nefunctional.


Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru timpul acordat citirii acesui mesaj!


S-au efectuat modificari la declaratia 112, echipa noastra lucreaza intens pentru a le integra in programul de salarii MentorHR.

In cursul zilei de astazi veti primi un update automat la programul de salarii, pentru eventuale probleme nu ezitati sa ne contactati!

S-au efectuat modificări asupra declarației 112. Echipa noastră lucrează la aplicarea modificărilor în programul de salarii, de îndată ce va fi gata, se va face o

actualizare automată la programul de salarii Mentor HR.

 

Vom reveni cu detalii în cursul acestei săptămâni!

O persoană este afiliată cu altă persoană dacă relația dintre ele este definită de cel puțin unul dintre următoarele cazuri:

a) o persoană fizică este afiliată cu altă persoană fizică, dacă acestea sunt soț/soție sau rude pâna la gradul al III-lea inclusiv;

b) o persoană fizică este afiliată cu o persoană juridică dacă persoana fizică deține, în mod direct sau indirect, inclusiv deținerile pers. afiliate, min 25% din 

nr. titlurilor de participare sau al drepturilor de vot deținute la persoana juridică;

c) o persoană juridică este afiliată cu altă persoană juridică dacă cel puțin:

(i) prima persoană juridică deține, în mod direct sau indirect, inclusiv deținerile persoanelor afiliate, min. 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare sau al

 drepturilor de vot la cealaltă pers juridica ori dacă controlează pers juridică;

(ii) a doua persoană juridică deține, în mod direct sau indirect, inclusiv deținerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare

 sau al drepturilor de vot la prima persoană juridică;

(iii) o persoană juridică terță deține, în mod direct sau indirect, inclusiv deținerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare

 sau al drepturilor de vot atât la prima persoană juridică, cât și la cea de-a doua.

 

Modificarea respectivă se regăsește pe prima pagină a declarației 394. Pentru a beneficia de update-ul pentru programul de contabilitate nu ezitați să ne

contactați! O zi bună!

S-au efectuat modificări asupra declarației 112 aferente reglementării anumitor aspecte apărute în contextul pandemiei de COVID-19. Programul vechi de salarii

este în teste, în timp ce din programul nou se pot da declarațiile.

 

Vom reveni cu un update în scurt timp!

Trecem printr-o perioadă dificilă, așa că vă rugăm pe cât posibil să respectăți regulile impuse de ordonanțele militare în vigoare pentru a vă proteja pe dvs., pe

familia dvs. și pe toți cei dragi.

 

Sănătate tuturor si haideți să fim responsabili și să stăm acasă!

S-a efectuat o modificare asupra declarației 112 din partea ANAF-ului. Lucrăm la actualizarea programelor de salarii, atât cel vechi, cât și cel nou.

 

Vom reveni cu un update în scurt timp!

Programul de contabilitate a fost actualizat cu modificările din DECLARAȚIA 300.

Secțiunea “LIVRĂRI DE BUNURI/ PRESTĂRI DE SERVICII ÎN INTERIORUL ȚĂRII ȘI EXPORTURI” din DECL300 are două rubrici noi introduse:

“Prestări de servicii intracomunitare conform art.278 alin.(8) din Codul fiscal pentru care locul prestării este în România”

“Regularizări privind prestări de servicii intracomunitare conform art.278 alin.(8) din Codul fiscal pentru care locul prestării este în România”

Cele două rubrici cuprind operațiunile de PRESTĂRI SERVICII pe TERITORIUL ROMÂNIEI către PARTENERI UE.

Apar pe rândurile 17 și 18 în DECLARAȚIA 300, decalând restul rubricilor.

Aceste operațiuni sunt purtătoare de TVA 19%, iar înregistrarea lor în contabilitate se face din:

“Fișiere \ Documente primare \ Adăugări \ Vânzare \ [F11]Col.Jurn:” și din lista de “Selectați Coloana de Jurnal cu ENTER sau ESC” alegeți opțiunea ‘SIR’

“Fișiere \ Documente primare \ Modificări” apăsați pe contarea aferentă BAZEI (din înregistrările vânzării) “F11” și din lista de “Selectați Coloana de Jurnal cu

ENTER sau ESC” alegeți opțiunea ‘SIR’

Pentru a beneficia de update-ul la programul de contabilitate, trebuie să aveți versiunea 934 a programului, update-ul urmând să se facă automat în acest caz.

Vă mulțumim,

 

Echipa Mentor

S-a efectuat o modificare asupra declarației 300 din partea ANAF-ului. Veți întâmpina erori în validarea declarației. Echipa noastră lucrează intens pentru a

efectua modificările și în programul de contabilitate.

 

Vom reveni cu detalii în scurt timp!

Datorită următoarelor aspecte legate de programul de salarii “STATSRL” care lucrează sub sistemul de operare “DOS”:

1. Nu poate asigura protecția datelor conform cerințelor GDPR decât parțial, lucru care ar putea fi penalizat de personalul de control ANSPDCP.

2. Noile sisteme de operare Windows pe 64 biți nu mai asigură suport pentru aplicațiile de DOS și suntem nevoiți să folosim emulatoare, care din păcate

 îngreunează și /sau blochează programul.

3. Interfață rudimentară și rigidă a programului care a cauzat unele nemulțumiri.

4. Nu mai putem să întreținem 2 aplicații de salarizare, datorită fluxului continuu de modificări aduse legislației muncii și costurilor aferente dezvoltării.

Vă oferim soluția sub forma noului program de salarii ” MentorHR “, a cărui dezvoltare a început în anul 2012 și despre care puteți afla mai multe in sectiunea

Programele noastre => MentorHR.

Echipa Mentor va înceta să acorde asistență și suport pentru programul STATSRL odată cu sfârșitul anului 2019.

Până atunci vă sugerăm să achiziționați cât mai repede noul program de salarii MentorHR, pentru o trecere cât mai facilă și pentru a vă acomoda din timp cu

aplicația, evitând aglomerarea de la sfârșitul anului 2019.

 

Dacă sunteți interesați să testați acest program puteți beneficia de o luna gratuită.

Microsoft a luat decizia că începând cu data de 01.01.2020, sistemul de operare Windows 7 să nu mai primească actualizări. Asta înseamnă că acest sistem de

 operare va deveni vulnerabil la eventuale atacuri și nu va mai întruni normele GDRP.

Firma noastră vă sfătuiește din timp să faceți trecerea la ultimul sistem de operare al celor de la Microsoft, anume Windows 10, pentru a beneficia în continuare

de păstrarea siguranței asupra datelor.

De asemenea, deși nu este luată o decizie definitivă asupra acestui fapt, există o posibilitate destul de mare că Microsoft să oblige utilizatorii de Windows 7 să

treacă la Windows 10.

Echipa Mentor va asigura trecerea fără probleme de la sistemul de operare Windows 7 la sistemul de operare Windows 10, în cazul în care va fi absolut necesară

această trecere.

Vă vom ține la curent în funcție de informațiile pe care Microsoft le va oferi în viitorul apropiat!

1. Aveți în vedere ce site-uri vizitați”,”deoarece acestea vă pot virusa calculatorul”,”fapt ce poate duce la pierderea datelor”,”atât de pe unitatea respectivă”,”cât și de

pe unitățile interconectate cu acesta.

2. Vă recomandăm ca fiecare punct de lucru, în special fiecare server, să aibă instalat un antivirus, recomandarea noastră fiind antivirusul ESET Nod 32, pentru a

vă proteja de eventuale atacuri.

3. Echipa noastră vă recomandă de asemenea achiziția unui dispozitiv de stocare extern, pe care să faceți un backup zilnic sau săptămânal, pentru a evita orice

risc de pierdere completă a datelor.

4. Echipa noastră își face datoria de a vă înștiința de pericolul existent, oferind posibilitatea achiziției unui dispozitiv de stocare extern și chiar a modului de

utilizare a acestuia.

Nu ignorați acest mesaj, faceți demersurile necesare pentru protejarea datelor dvs.!