Programele noastre

Programul de evidență primară reprezintă activitatea de gestionare a forței monetare a unei firme, fiecare firmă beneficiind de serviciile unui angajat propriu sau a unui contabil. Programul oferă posibilitatea gestiunii datelor primare legate de activitatea firmei, cu deosebire privitoare la stocuri, plăti, încasări, creanțe. Noțiunea de evidență primară se referă la lucrul cu aceste date primare, în speță întocmirea documentelor primare contabile care stau la baza înregistrării tranzacțiilor economice.

Programul de contabilitate este conceput pentru a acoperi sfera contabilității unei firme, într-un mod simplu și rapid. Programul nostru este îndreptat către orice categorie de persoane, chiar și persoanele fără experiență în contabilitate putând manevra aplicația fără a întâmpina probleme, după o îndrumare adecvată din partea echipei noastre. Toate eventualele operațiuni contabile se calculează într-un mod corect și ușor de manevrat, îndrumând operatorul să realizeze sarcinile cu succes.

MentorSales este un program de vânzări folosit în magazine, cel mai cunoscut exemplu fiind Alfa Beta, cu o interfață frumoasă și ușor de manevrat de către orice vânzător. Funcționalitățile acestui program includ introducerea de noi produse în baza de date, scanarea produselor cu cod de bare, introducerea codurilor interne și manevrarea după bunul plac al vânzărilor de zi cu zi. Acest program este folosit de către clienții noștri care sunt încântați de maleabilitatea programului. Cu o instruire rapidă a personalului, orice lucrător comercial va putea folosi programul nostru fără probleme, fiecare pas din cadrul unei vânzări fiind intuitiv.

Aveți un restaurant, un bar, sau o locație în care servirea se face la mai multe mese simultan? Atunci acest program este perfect pentru firma dvs. MPOS este o aplicație specializată pentru locațiile precizate anterior, deoarece permite preluarea comenzilor simultan pentru mai mulți clienți. Este recomandată pentru funcționalitățile sale care se mulează perfect pe cerințele dvs., țînând cont întotdeauna de ultimele modificări legislative apărute, cum ar fi procentul de 5% la TVA pentru produsele servite în incintă, transformat în 9% pentru cazul în care se doresc produse la pachet. Aplicația își atinge apogeul în timpul anului, pe perioada sezonului de vara, clienții noștri de pe malul mării fiind mulțumiți de modul de lucru al aplicației noastre.

În perioada economică actuală, plină de provocări, unele dintre cele mai căutate programe pe piață sunt cele în domeniul contabil, în special în domeniul salarizării, program ce se ocupă de sistemul informațional financiar-contabil legat de resursele umane. Programele de acest tip nu sunt des întâlnite pe piața din România, iar cele care se găsesc nu îndeplinesc toate cerințele clienților sau sunt greu de utilizat necesitând diferite cursuri sau oameni de specialitate ce au nevoie de o serie de cunoștințe din mai multe domenii: contabilitate, fiscalitate, organizarea resurselor umane, contabilitate de gestiune, legislația muncii, etc.

Sistemul de gestiune hoteliera in varianta Windows MentorH este conceput pentru a spori eficienta, profitul si serviciile oferite clientilor. Sistemul poate fi instalat in orice tip de hotel, pornind de la proprietati cu mai putin de 30 de camere pana la hoteluri cu peste 500 de camere.